Vårt mål er at du skal være fornøyd. Hvis du eller kjæledyret ditt mot formodning ikke er fornøyde med bookingen, vil vi gjøre vårt ytterste for å gjøre opp for det.
Vi anbefaler at du først forteller dyrepasser om dine bekymringer eller din misnøye så fort som mulig, og at dere sammen prøver å komme til enighet om en eventuell kompensasjon. I de fleste tilfeller har vi erfart at hvis de to partene kan ha en ærlig samtale med hverandre, kan misforståelser enkelt bli oppklart og ting ordner seg.
Samtidig ber vi deg kontakte oss og gi oss beskjed om det som har skjedd - senest 48 timer etter bookingen er over slik at vi kan pause utbetalingen til dyrepasser. Jo raskere vi får beskjed, jo raskere kan vi hjelpe til.
Når Pawshake undersøker en situasjon eller klage, går vi inn som en nøytral tredjepart. Dette betyr at vi kommer til å be om mer informasjon og bevis for saken enten i form av bilder eller skriftlig dokumentasjon. Dette betyr selvsagt ikke at vi ikke tror deg, men det sikrer en rettferdig og upartisk behandling av alle parter involvert.
Under sakens behandling vil vi samarbeide med deg og dyrepasser for å komme fram til en enighet. Hvis ingen løsning eller enighet framkommer, vil vi ta en beslutning basert på bevis som er presentert.
Rase-spesifikk tilstand/sykdom betyr tilstander eller sykdommer som er typisk i spesifikke raser.
Pawshake-kjæledyr betyr en dyreeiers kjæledyr som er lagt til en bekreftet booking som en del av bookingen. Hvert kjæledyr må ha sin egen registrerte kjæledyrsprofil.
En Pawshake-booking betyr at en booking har blitt betalt og booket av dyreeier og er bekreftet av dyrepasser gjennom Pawshakes plattform; app eller nettside.
Forhåndseksisterende tilstand betyr alle skader, tilstander eller sykdommer som kjæledyret har blitt behandlet for eller som har blitt notert i dyrets veterinær-journal før bookingen startet.
Forebyggende tilstander betyr tilstander som er mulig å forebygge eller forhindre med vaksiner eller generell behandling hos veterinær.
Tredjeperson betyr en person som ikke er dyrepasser, eller en person som er dyreeier, romkamerat, familiemedlem, kjæreste/samboer eller en annen som utfører dyreomsorg på vegne av dyrepasser.
Besøkende kjæledyr betyr kjæledyr som ikke er en del av den bekreftede bookingen. For eksempel: Kjæledyr til dyrepassers venner eller familie, eller andre dyr som dyrepasser tar hånd om utenfor Pawshake. Dyrepassers egne kjæledyr er ikke regnet som 'besøkende kjæledyr'.
Dyrepassers eget kjæledyr betyr kjæledyr som eies av dyrepasser.
Vennligst videresend e-posten du sendte oss når du informerte oss om dette slik at vi har riktig informasjon knyttet til riktig sak, og legg ved følgende tilleggsinformasjon:
Så fort all informasjon er mottatt, vil vi starte behandlingen. Vi forstår at slike situasjoner kan være svært stressende for alle involverte, så en rask behandlingstid er noe vi streber etter. Samtidig vil tiden dette tar påvirkes av samarbeidsvilligheten til de involverte.
Er du usikker på noe eller har du noen bekymringer? Vårt kundeservice-team er her for deg! Vi behersker 5 ulike språk og er online alle hverdager og i helger ved behov.
Vårt team kan hjelpe deg på engelsk, fransk, nederlandsk, tysk og norsk.