Hvordan sender jeg inn et krav?

Vennligst svar på e-posten du opprinnelig sendte oss eller kontakt oss via kontaktskjemaet vårt og inkluder følgende informasjon:
  • Bookingreferanse
  • Dato for deres første møte (hvis dette er din første booking med denne dyrepasseren, må det første møtet vært gjennomført FØR bookingen startet for at du skal ha rett på dekning)
  • Detaljer rundt situasjonen
  • Bilder av skriftlig forsøk på å komme til enighet med dyrepasser
  • Eventuelle tilleggsdokumenter (tekstmeldinger, skriftlige bestemmelser, bilder osv.)
Så fort all informasjon er mottatt, vil vi starte behandlingen. Vi forstår at slike situasjoner kan være svært stressende for alle involverte, så en rask behandlingstid er noe vi streber etter. Samtidig vil tiden dette tar påvirkes av samarbeidsvilligheten til de involverte.

Du er viktig for oss

Er du usikker på noe, føler deg ukomfortabel eller har du noen bekymringer? Vennligst kontakt Pawshake kundesupport og vi hjelper deg så godt vi kan.
Kontakt oss her