Pawshakes Kvalitetsløfte er inkludert i hver Pawshake-booking og er vår måte å beskytte deg og kjæledyret ditt. Dette er et løfte om å støtte og hjelpe deg, økonomisk og rådmessig, i de sjeldne tilfellene der noe går galt under en booking.
Absolutt! Ditt personvern er viktig for oss. Vi bruker kun sikre, online betalingsmetoder. Du kan betale med Visa, Mastercard eller American Express.
Når du gjør en booking må du fylle inn din betalingsinformasjon. Deretter vil beløpet reserveres på din konto. Dette er helt vanlig prosedyre for nettbetaling.
Det er tre mulige utfall av din forespørsel:
En dyrepasser svarer, i gjennomsnitt, innen 4 timer etter at de har mottatt en booking- eller meldingsforespørsel. Hvis en dyrepasser bruker mer enn 24 timer på å svare deg, vil vedkommende bli markert som inaktiv og vurdert av vårt Sikkerhetsteam.
Når bookingen er over, vil Pawshake betale dyrepasseren beløpet du betalte, minus bidraget vårt på 19%. Dette kan ta opptil 7 virkedager, men går som oftest raskere. Betalingsprosessen på Pawshake er helt uten kontanter og gjøres automatisk slik at verken du eller dyrepasser trenger å tenke på pengene.
Hvis du har noen som helst bekymringer eller misnøye rundt bookingen din, vennligst kontakt oss senest 48 timer etter at bookingen er over slik at vi kan stoppe utbetalingen hvis nødvendig. Les mer om hvordan du er sikret av vår Fornøydhetsgaranti her.
Som dyreeier vil du bli refundert det du har betalt for bookingen hvis: