Betalingssikkerhet og refusjoner

Pawshakes Kvalitetsløfte er inkludert i hver Pawshake-booking og er vår måte å beskytte deg og kjæledyret ditt. Dette er et løfte om å støtte og hjelpe deg, økonomisk og rådmessig, i de sjeldne tilfellene der noe går galt under en booking.

Klikk her for å lære mer om Pawshakes Kvalitetsløfte

Er betalingen min sikker?

Absolutt! Ditt personvern er viktig for oss. Vi bruker kun sikre, online betalingsmetoder. Du kan betale med Visa, Mastercard eller American Express.
Når du gjør en booking må du fylle inn din betalingsinformasjon. Deretter vil beløpet reserveres på din konto. Dette er helt vanlig prosedyre for nettbetaling.

Det er tre mulige utfall av din forespørsel:

  • Bekreft bookingen din: Når dette er gjort, vil kontoen din bli belastet. Pengene betalt for dyrepasser vil holdes trygt hos oss til bookingen er over. Deretter blir dyrepasser betalt ut. Vi gjør dette for begge parters sikkerhet.
  • Din booking ble avvist: Når dette skjer, blir ingenting trukket fra din konto. Det reserverte beløpet vil slippes umiddelbart og pengene vil være tilgjengelige igjen innen et par virkedager (10 dager max). Vennligst kontakt Kundeservice hvis pengene fortsatt holdes reservert etter denne ventetiden.
  • Ingen respons: Hvis en dyrepasser, av ulike grunner, ikke svarer på forespørselen din, vil du ikke belastet og det reserverte beløpet vil slippes automatisk etter 30 dager. Vennligst kontakt Kundeservice hvis bookingen fortsatt holdes reservert etter denne ventetiden, eller hvis du ønsker å gjøre pengene tilgjengelige før 30 dager har gått.
En dyrepasser svarer, i gjennomsnitt, innen 4 timer etter at de har mottatt en booking- eller meldingsforespørsel. Hvis en dyrepasser bruker mer enn 24 timer på å svare deg, vil vedkommende bli markert som inaktiv og vurdert av vårt Sikkerhetsteam.

Når blir dyrepasser betalt?

Når bookingen er over, vil Pawshake betale dyrepasseren beløpet du betalte, minus bidraget vårt på 19 %. Dette kan ta opptil 7 virkedager, men går som oftest raskere. Betalingsprosessen på Pawshake er helt uten kontanter og gjøres automatisk slik at verken du eller dyrepasser trenger å tenke på pengene.

Hvis du har noen som helst bekymringer eller misnøye rundt bookingen din, vennligst kontakt oss senest 48 timer etter at bookingen er over slik at vi kan stoppe utbetalingen hvis nødvendig. Les mer om hvordan du er sikret av vår Fornøydhetsgaranti her.

Refusjonspolicy

Som dyreeier vil du bli refundert det du har betalt for bookingen hvis:

  • Dyrepasser kansellerer eller avviser din forespørsel, eller hvis dyrepasser ikke svarer deg innen 24 timer.
  • Hvis du kansellerer bookingen din etter at dyrepasser har bekreftet den, vil du bli refundert basert på dyrepassers kanselleringspolicy (moderat eller fleksibel policy). Du kan sjekke dyrepassers kanselleringspolicy på deres profil før du booker.
  • Hvis du mot formodning ikke er fornøyd med dyrepasser når bookingen er over, kan du sende inn et Fornøydhetsgaranti-krav. Du må gi oss beskjed om dette via vårt Kundesenter. Les mer om vår Fornøydhetsgaranti her.
  1. Hjem
  2. Betalingssikkerhet og refusjoner