I de sjeldne tilfeller hvor dyrepasseren du har booket plutselig blir utilgjengelig eller kansellerer, vil vi hjelpe deg å finne en annen dyrepasser på Pawshake. Hvis den nye dyrepasseren koster mer, vil vi dekke prisforskjellen.
Dette skjer svært sjeldent, men kan selvsagt skje ved en familiekrise eller ved sykdom.
Hvis dyrepasseren kansellerer innen 4 uker før bookingen starter, vennligst kontakt oss umiddelbart så vi kan hjelpe deg å finne en erstatter. Hvis du ønsker, kan du selvsagt kontakte en ny dyrepasser på egenhånd.
Hvis den nye Pawshake-dyrepasseren du velger koster mer, vil vi dekke prisforskjellen for samme antall dager og samme tjeneste. Hvis du velger å ikke bruke en Pawshake-dyrepasser, vil vi refundere deg for de resterende dagene av bookingen.
Vennligst kontakt oss umiddelbart så vi kan hjelpe deg å finne en erstatter. Det er fint hvis du kan gi oss litt informasjon om kjæledyret(ene) din(e) og eventuelle forbehold eller ønsker du måtte ha. Dette hjelper oss å finne den beste dyrepasseren for deg. Hvis du ønsker, kan du selvsagt kontakte en ny dyrepasser på egenhånd.
Det er utrolig viktig at du gir alle dyrepassere du booker et telefonnummer til en person som ikke reiser med deg - en såkalt 'nødkontakt'. Hvis du ikke kan nås kan denne personen ta en beslutning på hvor kjæledyret ditt skal oppholde seg mens vi finner en ny løsning.
Hvis den nye dyrepasseren du velger koster mer, vil vi dekke prisforskjellen. Hvis du velger å ikke bruke en Pawshake-dyrepasser, vil vi refundere deg for de resterende dagene av bookingen.
Igjen: Dette skjer svært sjeldent, men kan selvsagt skje ved uforutsette hendelser. Vennligst kontakt oss umiddelbart så vi kan hjelpe deg å finne en erstatter.
Hvis dyrepasseren kansellerer mer enn 4 uker før bookingen starter, vil vi ikke dekke prisforskjellen. Hvis du velger å ikke bruke en Pawshake-dyrepasser, vil vi refundere deg for hele bookingen.
Hvis du ikke har kansellert eller fått din booking kansellert enda og du har funnet en annen dyrepasser på egenhånd, vennligst kontakt oss slik at vi kan overføre betalingen til den nye dyrepasseren og dekke den eventuelle prisforskjellen.
Er du usikker på noe eller har du noen bekymringer? Vårt kundeservice-team er her for deg! Vi behersker 5 ulike språk og er online alle hverdager og i helger ved behov.
Vårt team kan hjelpe deg på engelsk, fransk, nederlandsk, tysk og norsk.