Pawshake logo

Bestillingsgarantien

I sjeldne tilfeller hvor dyrepasseren du har booket plutselig blir utilgjengelig eller kansellerer hjelper vi deg med å finne en annen dyrepasser på Pawshake.

Hva skjer hvis dyrepasseren kansellerer bookingen på kort varsel?

Dette skjer svært sjeldent, men kan selvsagt skje ved en familiekrise eller ved sykdom.

Hvis dyrepasseren kansellerer innen 2 uker før bookingen starter, vennligst kontakt oss umiddelbart så vi kan hjelpe deg å finne en erstatter. Du kan selvsagt også finne en ny Pawshake-dyrepasser på egenhånd.

Det er enkelte tider på året hvor det er ekstra opptatt hos Pawshake. Disse høysesongene inkluderer: julen, nyttår og sommeren.

Gjennom høysesongen er det vanskelig å erstatte en dyrepasser hvis de kansellerer en bestilling. Vår kundeservice vil alltid gjøre sitt beste for å finne en erstatning, men det kan være det ikke lar seg gjøre når det er mye å gjøre generelt. Vi ønsker aldri å etterlate dyreeiere uten en dyrepasser, ettersom det kan være ufattelig upraktisk og føre til kansellering av reiseplaner. Disse kanselleringene er belastende, dyre og går hardt utover Pawshake ved å undergrave våre kjerneverdier i forbindelse med tillit og sikkerhet.

På grunnlag av dette, hvis du ikke kan komme med en gyldig grunn til kansellering av booking i høysesong, vil din dyrepasserkonto suspenderes i én måned. Dette er en uunngåelig konsekvens for å forhindre omfattende stress og kostnader påført dyreeiere som legger sin tillit i deg som dyrepasser og i Pawshake. Vennligst merk deg dette når du aksepterer bestillinger i høysesongen. Dyrepass er et stort ansvar og vi forventer at alle bestillinger følges i henhold til avtale.

Hva skjer hvis dyrepasser kansellerer en booking mens den pågår?

Vennligst kontakt oss umiddelbart slik at vi kan hjelpe deg med å finne en erstatter. Det er også fint hvis du kan gi oss litt informasjon om kjæledyrene dine og eventuelle spesielle krav (f.eks. hvis de trenger å være det eneste kjæledyret i husholdningen eller om de krever medisinering) de har slik at vi kan finne den mest passende dyrepasseren. Eller hvis du ønsker det selv kan du selvfølgelig se etter en Pawshake-dyrepasser som erstatning selv.

Det er utrolig viktig at du gir dyrepasseren kontaktinformasjonen til en nødkontakt (en som ikke reiser med deg) slik at de kan ta beslutninger om hvor kjæledyret skal være hvis du er utilgjengelig.

For å være kvalifisert for vår Bestillingsgaranti:

Den gjeldende bookingen ble bekreftet via plattformen Pawshake
Et første møte ble gjennomført før bookingen startet (kun påkrevd hvis dette er din første booking med dyrepasseren)
Både en originale og erstattende dyrepasser er registrert på Pawshake
Datoer og tjenesten er det samme
Dyrepasseren kansellerte innen 2 uker før bookingen skulle starte

Hva som ikke dekkes av garantien

  • Hvis en passer kansellerer en hundelufting grunnet ekstreme værforhold.

Hva skjer hvis dyrepasseren kansellerer bookingen mer enn 2 uker før bookingen starter?

Igjen: Dette skjer svært sjeldent, men kan selvsagt skje ved uforutsette hendelser. Vennligst kontakt oss umiddelbart så vi kan hjelpe deg å finne en erstatter.

Hvordan sender jeg inn et krav i forbindelse med Bestillingsgarantien?

Hvis du ikke har kansellert eller fått din booking kansellert enda og du har funnet en annen Pawshake-dyrepasser på egenhånd, vennligst kontakt oss slik at vi kan overføre betalingen.

Kontakt oss her

Du er viktig for oss

Er du usikker på noe eller har du noen bekymringer? Vårt kundeservice-team er her for deg! Vi behersker 5 ulike språk og er online alle hverdager og i helger ved behov.

Vårt team kan hjelpe deg på engelsk, fransk, nederlandsk, tysk og norsk.

Kontakt oss her

  1. Hjem
  2. »
  3. Pawshakes Kvalitetsløfte
  4. »
  5. Bestillingsgarantien