Hva skjer hvis dyrepasseren kansellerer bookingen på kort varsel?
Dette skjer svært sjeldent, men kan selvsagt skje ved en familiekrise eller ved sykdom.
Hvis dyrepasseren kansellerer innen 2 uker før bookingen starter, vennligst kontakt oss umiddelbart så vi kan hjelpe deg å finne en erstatter. Du kan selvsagt også finne en ny Pawshake-dyrepasser på egenhånd.
Det er enkelte tider på året hvor det er ekstra opptatt hos Pawshake. Disse høysesongene inkluderer: julen, nyttår og sommeren.
Gjennom høysesongen er det vanskelig å erstatte en dyrepasser hvis de kansellerer en bestilling. Vår kundeservice vil alltid gjøre sitt beste for å finne en erstatning, men det kan være det ikke lar seg gjøre når det er mye å gjøre generelt. Vi ønsker aldri å etterlate dyreeiere uten en dyrepasser, ettersom det kan være ufattelig upraktisk og føre til kansellering av reiseplaner. Disse kanselleringene er belastende, dyre og går hardt utover Pawshake ved å undergrave våre kjerneverdier i forbindelse med tillit og sikkerhet.
På grunnlag av dette, hvis du ikke kan komme med en gyldig grunn til kansellering av booking i høysesong, vil din dyrepasserkonto suspenderes i én måned. Dette er en uunngåelig konsekvens for å forhindre omfattende stress og kostnader påført dyreeiere som legger sin tillit i deg som dyrepasser og i Pawshake. Vennligst merk deg dette når du aksepterer bestillinger i høysesongen. Dyrepass er et stort ansvar og vi forventer at alle bestillinger følges i henhold til avtale.